پرهنگ

مدیریت فرهنگ، با نرم افزار و گزارش و جلسه!

پرهنگ

مدیریت فرهنگ، با نرم افزار و گزارش و جلسه!

پرهنگ

دغدغه اصلی پرهنگ، فرهنگ است. اما به سیاست، اقتصاد، جامعه و... هم سرک می‌کشد.
پرهنگ بیشتر از نوشته‌های خودم پر شده است، هر چند از نوشته‌های دیگران نیز خالی نیست.
ارادتمند؛ علی اصغر جوشقان‌نژاد

تاريخ پرهنگ
آخرین نظرات
عضوی از راز دل

دشمن کیست؟

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۰ ب.ظ
متن کامل یک گفتگوی پیامکی؛ ساعاتی قبل:
او: فرزندان انقلابی ام، ای کسانی که لحظه ای حاضر نیستید از غرور مقدستان دست بردارید، می دانم که به شما سخت می گذرد. ولی مگر به پدر پیر شما سخت نمی گذرد؟ بغض و کینه انقلابی تان را در سینه ها نگه دارید و با غضب و خشم بر دشمنان تان بنگرید و بدانید که پیروزی از آن شماست.
امام خمینی، پیام قطعنامه 598
من: دشمن کیست؟
او: نمی دونی کیه؟
من: می خوام نظر شما رو بدونم.
او: دشمنان خارجی و عوامل آنها در داخل.
من: چرا صریح صحبت نمی کنی؟ روحانی دشمن است؟
34 دقیقه بعد
من: چی شد؟ آیا روحانی دشمن است؟
او: خیلی متاسفم که برداشت شما از حرفهایم همین است. من نگفتم ایشان دشمن است اما حرکت ها و گفتارش همسو با دشمن است. اما تشکر می کنیم [می کند] از کسانی که سال 88 آن بی حرمتی رو انجام دادند.
ضمنا [در مورد] آقای روحانی نسبت به موضع هسته ای که در گذشته داشته و اینکه اسم سران فتنه را آورده و تشکر ویژه از آنان می کند، اندکی باید تامل کرد.
در آخر، اعمال گذشته ایشان فراموش نشده و اینک نیت ایشان را به فال نیک می گیریم و تا زمانی که در جهت رهبری باشد حمایت می کنیم و الا...
من: من به روحانی رای ندادم، اما گویا شما از ابتدا به سراغ بخش «و الا...» که در آخر جمله تان است رفته اید.
ما با هم همفکریم و مثل هم از یک انحراف می ترسیم، اما نوع برخورد ما می تواند آن انحراف را تشدید یا کنترل کند.

نظرات  (۱۳)

۰۳ تیر ۹۲ ، ۱۰:۲۶ علی اصغر جوشقان نژاد
دوست عزیز، روحانی رئیس جمهور شد. دیگه این مباحث ارزشی نداره. بی خیال.
ممنون از تایید شما
اما ادما فقط وارد میدون هستن قبل از این که از این گود خارج بشن باید یه خودی نشون بدن اقای جلیلی بزرگوار خوب اصلا عالی اصلا هر چی شما بگی
اما باید قبول کرد در دورانی که ایشون در وزارت خارجه مشغول بودن کارکرد زیاد مناسبی ارائه نداند شاید هم تلاشهایی داشتند اما به طور واضح ارائه ندادن ما هر دفعه صحبتهای ایشون رو گوش دادیم یا گفتند داریم موفق می شیم که بعدا قرار شد موفق بشیم اما نمی دونم چرا نشدیم یا گفت خانم اشتون قراره به من زنگ بزنه اما نشد و ....
انما الخیر فی ما وقع
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۸ علی اصغر جوشقان نژاد
الخیر فی ما وقع
قول "حرف دل" رو قبول دارم اماااا
کاش جلیلی رای می آورد و بهش مهلت میدادیم و میدادید و میدادند
انقد نمیگفتند : سابقه اجرایی نداره...
بگذریم...
کلی بود همه جوره می شه به این قضیه نگاه کرد
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۵ علی اصغر جوشقان نژاد
خودم هم از همین قضیه تعجب کردم! بی خود نیست که شارژ گوشیم تموم شده.
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۲۹ علی اصغر جوشقان نژاد
در رد بود یا تایید؟!
سلام
حاجی دیدتون رویه ذره سفید کنید بابا این بنده خدا هنوز نیومده بزار بیاد بعد انتقاد کنید من به اقای روحانی رای ندادم اما همیشه ادما باید به هم مهلت بدن ادما هر روزشون با هر روز فرق داره ادما می تونن امروز یه قولی بدن فردا بزنن زیر قولشون ادما می تونن امروز یه رنگ باشن فردا یه رنگ ادما می تونن امروز ادعای مردی کنن اما فردا .....
سلام
ممنون
خیلی خوب بود.
https://plus.google.com/u/0/114704755378083593733/posts/MrGNhEEioWn
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۱ جهاد فرهنگی
واقعا!!!!
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۱ جهاد فرهنگی
بله خیلیا این روزا برخورد های تند و زننده ای دارن از خودشون بروز میدن...
یکی از دوستان من (که از حامیان مشایی است) واسم داده "خدای مهربان می فرماید اگر نعمتی به شما دادیم و کفران نعمت کردید علاوه بر اینکه آن نعمت را از شما میگیرم طاغوت را نیز بر شما حاکم میکنم"...
واقعا آدم چی بگه؟؟
واسش دادم مگه روحانی طاغوته؟؟؟
جواب نمیده
.
.
.
به روزم با "رسانه مقاومت"
مطمئنید گفتگو پیامکی بوده؟ ایمیلی نبوده؟ :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی